-- - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu -- - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

10 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi,

foutje: de overbuurman komt niet uit helden maar uit utrecht. we kwamen terug van het strand en toen begon hij nederlands tegen mij te praten :) dat was wel even raar:P we zijn even naar het strand gegaan met haar vrienden, hebben trampoline gesprongen (die we vanochtend opgezet hebben) en gegeten. Rachelle en ik hadden gister cheesecake gemaakt, hij was lekker! het is nu 10 uur hier, en ik ben echt moe. Een paar van rachelles vrienden zijn er nog, maar ik ben zo moe dat ik naar bed ga, het tijdsverschil merk je toch nog steeds. Morgen voor 3 dagen naar telfpino(ofzoiets) surfen en dan meteen door naar salt spring, daar is een hele grote markt :) dus over 4 dagen weer een berichtje, of misschien dat we de laptop wel meenemen (apple basje!:P)

xx

• 11 Augustus 2010 - 05:36

Karin:

nou ja, Utrecht ligt ook in Nederland. Hoop dat je fijn weer hebt om te surfen. Hier is het nu slecht maar veel wind, dus wij gaan vandaag ook surfen. Groetjes

• 11 Augustus 2010 - 07:15

Maxime:

waren de bruine hotdogs en hamburgers ook lekker?
    :p
    veel plezier met surfen!

• 11 Augustus 2010 - 08:35

Sebastiaan:

Ik mag hopen dat de cake net ff wat beter was dan de stroopwafel cake!!!

• 11 Augustus 2010 - 08:39

Sebastiaan:

oja en zeg ook ff tegen die gast

Het is een kwestie van geduld tot heel canada limburgs lult!

• 12 Augustus 2010 - 08:17

Oma Opa Van Kemenade:

Wat leuk dat wij jouw verslag op onze computer kunnen zien.Wij zijn blij dat hetb jou goed gaat en zo naar je zin hebt.Heel veel liefs en tot ziens en nog vele fijne dagen.

• 12 Augustus 2010 - 18:24

Ida:

hoi valerie

als ik het zo lees heb je het helemaal naar je zin! leuk om je zo te volgen. hou ons op de hoogte en geniet ervan! groetjes Ida

• 13 Augustus 2010 - 19:32

Pieter :

Hallo Val, wis niet dat je zo 'n keukenprincesje was, en ook een die regelmatig gaat surfen.
    Jammer dat je wat last hebt van de jetlaG, MAAR DAT GAAT SNEL OVER. VEEL PLEZIER EN GROETEN AAN RACHEL.