surfbabes? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu surfbabes? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

surfbabes?

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

13 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi,

ik heb nu genoeg tijd om een lang verhaal te typen, ik ga laat opblijven om even met mensen uit nederland te kunnen praten. Dus woensdag zijn we naar tofino gegaan, ondertussen hebben we een stop gemaakt in een klein plaatsje(niet echt spectaculair) en in een bos met de oudste/grootste bomen van de wereld. Toen we in tofino aankwamen wilde Diane naar een camping waar ze vaker waren geweest, kwamen we daar, bestond hij niet meer! De camping daarna was vol, en bij die daarna moesten we in een parkingline staan. We hadden een plaats gekregen maar die bleek bezet: free camping! en er was een zwembad en een hot tub :) Donderdag gingen we dus surfen, eerst kregen we een wetsuit (die 10 maten te groot was), daarna kregen we eerst wat droogtraining en dan het water in. Het is veel moeilijker als dat het lijkt, ik ging in de 2e minuut al kopje onder door de golven. Het was een leuke middag. Ik had die nacht weinig geslapen want ik moest met rachelle (en die ouders) in de camper slapen, en het bed was zo klein! en die vader snurkte zo hard! ik kon er niet van slapen, en 2e nacht pikte rachelle het bed in en kreeg ik voeten tegen mijn hoofd. Dus ik ben blij om terug te zijn, Donderdag morgen in het zwembad hoorde ik nederlands, het was alleen 3 andere mensen en wij. Toen kwam er een vrouw in de hot tub bij (en later volgde de hele familie) uit friesland, en die vader zat ook bij de rotary! en zij kregen na de vakantie een uitwisseling voor een jaar Het was zo fijn om even nederlands te praten :) Vandaag zaten we tussen de middag ergens te eten, zien we het gezin dat voor ons zat in het vliegtuig en hoor ik achter me weer nederlanders!
Het is hier heel mooi, maar ik zou er niet willen wonen. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar: ik mis ons kikkerlandje nu al!

xx

  • 14 Augustus 2010 - 05:52

    Maxime:

    ach germ, meiske toch! mis je ons nu al? :p
    maar surfen zelf was wel een succes? was het marktje leuk?
    x Maxime

  • 15 Augustus 2010 - 10:11

    Ida:

    he valerie als je ons erg mist kunnen we ruilen hoor. ga ik wel 3 weken surfen en andere leuke dingen doen. mag jij 3 weken mijn baan :)
    groetjes Ida

  • 15 Augustus 2010 - 11:29

    Pieter :

    misschien mist het kikkerlandje jou ook wel een beetje. je moet maar zo denken, ondanks gesnurk van vreemde mannen, een lief schopje tegen je hoofd, blijft het natuurlijk een unieke ervaring. snel vergeten en blijf genieten, voor je weet zit je weer in de schoolbanken.
    veel plezier,
    Pieter
    PS wanner upload je de eerste foto's zodat wij nog meer kunnen genieten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

uitwisseling canada

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

vancouver!

28 Augustus 2010

back from victoria

23 Augustus 2010

hiken

20 Augustus 2010

terug in de beschaving

18 Augustus 2010

Geluk bij een ongeluk
Valérie

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 7862

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 06 September 2010

uitwisseling canada

Landen bezocht: