Geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu Geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

Geluk bij een ongeluk

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

18 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

eigenlijk zou ik vrijdag pas weer internet hebben, maar geluk bij een ongeluk: de overbuurvrouw ligt op sterven dus rachelle en haar vader gaan daar even heen, en we moesten haar vrienden terugbrengen en haar vader wilde zijn motor. ik heb veel om te typen! ik pak mijn boekje er even bij :P het was fijn om een boekje te hebben om alles in op te schrijven, alsof ik tegen iemand praatte. Ik ging met diane met de auto, want ik was al klaar en verveelde me (ik ging spontaan de afwas afdrogen :)) we zijn toen langs een soort mc donalds gegaan, smaakte goed :) toen ik daar aankwam was ik in shock! de wc zit namelijk niet in het huisje zelf, maar is een outhouse. Wat je altijd in films ziet, zo'n huisje op een afstandje met een hartje en een maan in de deur! een houten plank met een wc bril erop! (foto word upgeload:P) en de douche is een houten hok met een waterzak!(Rachelle en ik gaan daarom dadelijk maar even een douche nemen) de slaapkamer is gewoon een grote ruimte met een wand ertussen en de deur is een gordijn. Het keukentje is wel schattig. Ik had het de eerste dag even moeilijk, maar in de avond was het heel gezellig. We hebben toen een spel gespeeld met zijn alle (tot 12 uur!) je moest soms een zin opschrijven, en toen schreef ik perongeluk in het nederlands! het is ook moeilijk om in het engels een spel te spelen met woorden :P 's Avonds kregen we pizza uit de oven(!), die vrienden snoepen heel veel, dus mijn suikerpercentage komt weer een beetje op peil (ze zijn nu naar huis,dus het is weer afgelopen) maar dat was wel even fijn :) 's avonds voor het spellen keken we met zn alle glee, zo'n leuke serie :) De windsurfplank is heel smal en een groot zeil, hij is eigenlijk te moeilijk voor ons,dat is wel jammer. Dinsdag was ik vroeg wakker, toen ben ik met diane een stukje gaan kajakken, dat was heel mooi. Veel verschillende soorten vogels. 'S avonds zijn we een stukje gaan varen, kletsnat natuurlijk, maar wel leuk! En s avonds hotdogs gegeten, smaakte goed :) 's avonds pictionary en catchprashe gespeeld, heel leuk maar wel weer half 12 voordat ik in bed lag. Vanochtend weer vroeg wakker, maar wel pancakes als ontbijt :) ik ben nu wel moe na 3 nachten weinig slaap, dus ik zal lekker slapen vannacht :P Woensdag of donderdag gaan we naar victoria en dan zaterdag op de terug weg langs salt spring. De zus van de schoonzus van diane heeft ook een rotaryuitwisseling (haar dochter natuurlijk :P) en zij komt uit luxemburg,dus haar ga ik deze week ook ontmoeten. En de ouders van de zus van de schoonzus van diane komen uit maastricht! dus als ik nederlands wil praten mag ik een afspraak maken met hun :P over 1,5 week gaan we waarschijnlijk naar threeisland, kajakken, omdat het dan volle maan is en dan alweer inpakken en naar huis :) en tussendoor nog daguitstapjes, en een dag hike.Ik begin het hier heel leuk te vinden!(hoop dat dat na de cabin nog steeds is), ookal is de cabin echt armzalig het is er zoo mooi! ik houd jullie op de hoogte!
vrijdag een nieuwe blog :) en hopelijk fotos!

groetjes!
xx

  • 19 Augustus 2010 - 08:01

    Pieter:

    inderdaad een heel verhaal. Je maakt toch wat mee als je even van huis bent. je ziet het wel, niet iedereen heeft een eigen kamer met deur en een goede douche met toilet. Hoop dat je wa slaap kunt inhalen.
    welterusten

  • 19 Augustus 2010 - 19:37

    Ida:

    leuk je verhalen. inderdaad goed om een boekje bij te houden. je maakt zoveel mee........af en toe primitieve omstandigheden zorgen ervoor dat je je realiseert in welke luxe je leeft:) blijf vooral genieten en ons op de hoogte houden!! groetjes Ida

  • 20 Augustus 2010 - 16:05

    Frank:

    hallo valle!
    het lijkt wel of het steeds leuker wordt. We zijn natuurlijk erg benieuwd naar al jou foto's, daarom is er nu extra ruimte bijgekomen voor jou om extra foto's te uploade (100). Nog veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

uitwisseling canada

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

vancouver!

28 Augustus 2010

back from victoria

23 Augustus 2010

hiken

20 Augustus 2010

terug in de beschaving

18 Augustus 2010

Geluk bij een ongeluk
Valérie

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 7849

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 06 September 2010

uitwisseling canada

Landen bezocht: