1 weekje voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu 1 weekje voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

1 weekje voorbij

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

16 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi,

gister was de big time out, het was hier 31 graden en op het veld waar big time out was, waren geen bomen! het was snikheet. Rachelle en ik zijn toen maar even weggegaan en ergens in een parkje onder een boom gaan liggen. Het was eigenlijk saai, k'naan kwam pas om half 11. Hij was op zich wel leuk, we stonden front row. Nou ja niet precies want er stond een jongetje voor mij, maar ik kon er overheen kijken :P tegen het einde werden we naar achter gedrukt. Ik heb wel een paar goede fotos van k'naan kunnen maken. Ik kan helaas geen fotos meer uploaden, maar dat zoek ik uit als we terug zijn van de cabin! of ik upload ze op mijn hyves. we waren rond 10 voor 1 terug, precies op tijd want om 1 uur ging ik skypen met de familie in frankrijk :) kwart voor 2 lag ik in bed, maar om 7 uur vannochtend was ik alweer wakker. Dadelijk klaarmaken en dan naar de cabin. Ze hebben in de cabin niet eens stopcontacten! lekker is dat, en geen internet of telefoonbereik. Dat word een eenzaam weekje, gelukkig zijn we vrijdag weer (pas) terug. Vandaag gaan er 2 vrienden mee van rachelle zij blijven tot woensdag het begin van de middag. Ze hebben 1 windsurfboard bij de cabin,een moterboot met een tube (zo'n band erachter) en een zeilbootje, en kajaks natuurlijk. We nemen de laptop wel mee om films op te kijken, maar meer kan er ook niet. Vannacht maar even mijn ipod opgeladen en mijn camera ligt er nu in. Het is echt in de bush bush, en ik kan niet even zelf een rondje gaan wandelen, grizzlies en cougars. We zullen eens zien hoe dit weekje gaat uitpakken. En daarna, ik denk zondag ofzo, Victoria! :) Daar heb ik wel echt zin in, we gaan dan alleen met haar moeder in een hotel, met wireless, dus kan gewoon op internet :) Ik probeer in victoria wat leuke cadeautjes te kopen, xavier had ook een wens, maar dat heb ik al :) Ik probeerde gister k'naan shirtjes te kopen, maar die waren zo lelijk! en was meer een sport t-shirt, babyblauw met de letters k'naan erop, en daar betaalde je 40 dollar voor. Kan ik er beter zelf eentje maken met een foto erop, ik heb een hele goede foto :P Helaas was mijn koffer al 19 kilo, en kan ik dus niet echt was kopen, want alles moet in mijn trolly. De kledingstijl, van wat ik tot nu toe in de winkels heb gezien, is niet mijn stijl. Dus het kopen zal ook wel meevallen :P maar victoria is een grote stad, dus je weet maar nooit. En dan zitten we alweer op de helft! Ze zeggen dat de eerste week de langste is, laten we het hopen! Het nadeel van de cabin is dat je heel veel tijd hebt om na te denken, en dat moet ik juist niet hebben! Mijn boek ligt klaar, en anders pak ik het surfboard en ga k een beetje surfen. Ik mag volgens mij gelukkig wel rachelles wetsuit aan, want het water komt rechtstreeks uit de gletsjers! heel koud! Zaterdag hebben rachelle en ik, na ons goede gesprek op de schommelbank, met een grote bak popcorn de serie glee gekeken. Wij hebben dit niet in nederland, maar het is zoo leuk! lijkt een beetje op high school music :P we hebben 4 afleveringen gekeken, haar moeder kwam er op de helft ook bij, tot half 12 :P ik denk dat dit het wel zo'n beetje was, om rustig een weekje naar de cabin te gaan.
ik spreek jullie vrijdag weer!

xx

  • 16 Augustus 2010 - 16:39

    Pieter :

    Hallo Kanjer, een heel verhaal, leuk om te lezen.
    Tip van Pieter, laat oude kleren en spullen achter passen er meer souveniers in de koffer, veel plezier, zie uit naar het volgende verhaal.

  • 16 Augustus 2010 - 18:10

    Joyce:

    Ohh spr leuk om allemaal te horen val!! En leuke foto's, ik ben best wel jaloers.
    Ik kan begrijjpen dat de cabin best moeilijk gaat worden, maar dat over leef je natuurlijk ook wel weer.

    XXXXXX JOyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

uitwisseling canada

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

vancouver!

28 Augustus 2010

back from victoria

23 Augustus 2010

hiken

20 Augustus 2010

terug in de beschaving

18 Augustus 2010

Geluk bij een ongeluk
Valérie

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 7855

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 06 September 2010

uitwisseling canada

Landen bezocht: