hiken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu hiken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

hiken

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

23 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

hoi hoi,

vandaag even een kort berichtje, omdat het anders na Victoria waarschijnlijk allemaal te veel was om te vertellen. ZaterRadag was een echte down dag, we hebben een wandeling over het strand gemaakt, en de rest van de dag films gekeken :) Omdat haar ouders de hele dag weg waren en bij vrienden gingen eten, mountainbikte wij naar het buurtwinkeltje, waar ze dus echt niets hadden, dus het avondeten werd noedels, gelukkig hadden ze genoeg popcorn en chips :) Zondag heb ik voor het eerst uitgeslapen tot half 10, daarna naar het dorpje geweest om shirts te kopen die we zouden gaan verven (is nog niks van gekomen), 's middag een nichtje bezocht die met een vriendin in de buurt aan het kamperen was, en 's avonds weer film en glee :) Vandaag vertrokken we om 10 uur voor een hike. Rachelle, Cailynn (een vriendin) en ik gingen een hike doen naar kwai lake (fotos worden nog geupload),ook hier was het weer prachtig! We hebben ongeveer 15 km gelopen, en ik ben niet eens moe! (ik voel mijn voeten wel een beetje natuurlijk),ik vond het heel erg leuk,ondanks dat de hike vooral klimmen was, maargoed dat heb je hier. Het weer was goed, niet te warm en een zonnetje. Toen we thuis kwamen ben ik meteen onder de warme douche gekropen, nu voel ik me weer schoon :P Rachelle gaat nu wafels bakken (als avondeten?) blueberry wafels, dus ben benieuwd, en dan weer glee :P Morgen weet ik eigenlijk niet wat we gaan doen, misschien naar een eilandje in de buurt en inpakken voor Victoria! Ik zal vanuit Victoria ook een keer wat laten horen en natuurlijk zaterdag met fotos van Victoria en Salt Spring!

xx

  • 24 Augustus 2010 - 10:14

    Pieter:

    ga je nu de kookkunsten van je moeder meer waarderen?
    Misschien kun je met haar de vierdaagse gaan lopen. veel plezier in de laatste dagen.

  • 24 Augustus 2010 - 11:22

    Oma En Opa V Belle :

    lieve valerie op deze manier kun jij je lekker uitleven. maak het maar niet te bond. toch mooi dat je dit allemaal kunt beleven. nog een prettig verblijf en tot kijk.

  • 25 Augustus 2010 - 17:14

    Ida:

    he valerie je wordt nog een sportief typje!we kunnen in nederland ook wel een keer gaan hiken hoor! groetjes en have fun in Victoria!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

uitwisseling canada

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

vancouver!

28 Augustus 2010

back from victoria

23 Augustus 2010

hiken

20 Augustus 2010

terug in de beschaving

18 Augustus 2010

Geluk bij een ongeluk
Valérie

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 7847

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 06 September 2010

uitwisseling canada

Landen bezocht: