terug in de beschaving - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu terug in de beschaving - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

terug in de beschaving

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

20 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

we zijn weer terug van de cabin! Het was een hele leuke week,ging snel voorbij en het was prachtig daar! Dit was een goed weekje voor mij, alleen maandag heb ik heimwee gehad en dinsdag 1 minuutje, de rest van de week niet :) Woensdagochtend hebben we de hele ochtend een soort mens erger je niet gespeeld, pizza gegeten en fotos geknipt voordat we haar vrienden wegbrachten. Ik moest nog even naar de wc, maar op dat primitieve ding zat geen slot,dus toen ik voetstappen hoorde greep ik de deur vast (mijn vingers kwamen door het maantje naar buiten) begint die vader hard te lachen, ja hallo van mij hoeft die deur niet open getrokken te worden hoor :P Het was lekker om weer even een douche te nemen (het eerste wat ik dadelijk ga doen als ik klaar ben met de blog) Woensdagavond hebben we weer glee gekeken en rummikub gespeeld, donderdagochtend zijn rachelle en ik een eindje gaan peddelen, het water was lekker rustig en het zonnetje kwam door. Maar het goede weer was woensdag een beetje weggegaan, donderdag was het koud en bewolkt, dus een spellendag. We zijn daarom een eindje met de jeep gaan rijden, en een beer gespot! (mijn 2e al), we zijn toen op veel mooie plekjes geweest, (fotos worden straks opgeladen. Rachelle,haar vader en ik gingen een stukje lopen (op onze birkenstocks in de bushbush, handig... :P) dus ik gleed keihard uit op mijn kont, ik denk dat hij nu blauw is... Daarna zagen we een afdruk van een babybeer dus ik wil een foto knippen stap ik in de diepe modder, zat ik vast met mijn voeten! echt smerig, vooral omdat ze geen douche hadden! :P 's avonds weer rummikub gespeeld, en eindelijk won ik eens :) daarna een film gekeken, maar die heb ik eigenlijk niet gezien, ik was zo moe... Vannacht en vanochtend was het koud, vandaag ingepakt,gepoetst en naar huis :) Diane en ik hebben toen even plannen doorgesproken, woensdag gaan we naar victoria en dan op de terugweg zaterdag salt spring, en eerst even een paar down dagen, beetje naar het strand gewoon relaxen. De vrijdag voordat ik naar huis ga, gaan we naar Vancouver. Haar zus komt dan ook en neemt ons mee naar bepaalde plaatsten in Vancouver, zaterdag en zondagmorgen, we zijn dan toch al dicht bij het vliegveld. Ik zal zo snel mogelijk fotos uploaden. Ik hoop dat jullie dan kunnen zien wat ik zag, hoe mooi het was!
op de weg terug zag ik een mama beer met een baby beer,de fotos zijn niet gelukt omdat ze te ver weg waren. Maar het beste om het hier te zien, is om zelf te gaan! :P
ik ga nu even genieten van een lekkere douche en wat eten, ik spreek jullie later weer!

xx

  • 21 Augustus 2010 - 14:49

    Valerie:

    hoi,
    ik zie dat de beschrijving niet overal heeft gepakt.
    de 1e is natuurlijk k'naan, front row! de 2e is de wc = plank met een gat erin (geen lamp ofzo!), 3e is de cabin, 4e is uitzicht vanaf de cabin, 5e is perongeluk dezelfde :P en de rest staat er bij. na victoria meer fotos! :)

  • 22 Augustus 2010 - 13:16

    Ida:

    he valle

    wat gezellig dat je ons op de hoogte houdt! helemaal leuk om je te volgen. lijkt me super in die cabin en wat een prachtige omgeving. we moeten zeker een keer naar canada dat heb ik al gezien. gaaf dat er beren rond lopen en blijkbaar ook handige toeristen op birkenstocks :) ja dat heb je als standskind. geeft niks hoor je bent een superervaring rijker!! we wachten je volgende verslag af. geniet!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 23 Augustus 2010 - 07:45

    Pieter:

    hallo Valle,
    Wat zie jij toch veel beren op de weg!. Die toilet, valt toch best wel mee, je kunt in ieder geval zitten! Toch staat dat huisje niet verkeerd, kan slechter.Nog leuk dat je Vancouver gaat bekijken lijkt me ook en leuke stad.
    groet aan Rachel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

uitwisseling canada

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

vancouver!

28 Augustus 2010

back from victoria

23 Augustus 2010

hiken

20 Augustus 2010

terug in de beschaving

18 Augustus 2010

Geluk bij een ongeluk
Valérie

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7852

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 06 September 2010

uitwisseling canada

Landen bezocht: