fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

fotos

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

15 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

ik ben bezig met het uploaden van fotos,
ik heb er al een paar geupload bij surfbabes,
de eerste foto is van het strand achter het huis van rachelle, de andere zijn in tofino genomen.
ik ga nu de rest uploaden.
daarna klaarmaken, en dan naar de big time out, om vanavond k'naan te spotten! :)
xavier: ik hoop dat een vriendin van rachelle een handtekening op een shirt kan regelen voor je, maar k beloof niks!
ik kom er net achter dat je er maar 10 kan uploaden ofzo, de rest volgt dus nog!

xx

  • 16 Augustus 2010 - 13:31

    Oma En Opa V Belle :

    hallo valerie wij vinden het harstieke leuk dat wij regelmatig op de hoogte worden gehouden van je welen wee op deze vacantie. nog veel plezier en veel mooi weer. groeten van oma en opa tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

uitwisseling canada

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

vancouver!

28 Augustus 2010

back from victoria

23 Augustus 2010

hiken

20 Augustus 2010

terug in de beschaving

18 Augustus 2010

Geluk bij een ongeluk
Valérie

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 7856

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 06 September 2010

uitwisseling canada

Landen bezocht: