alweer een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu alweer een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

alweer een berichtje

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

09 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hello,

vandaag was het heel mooi weer gelukkig, we zijn even naar het strand gelopen, daar heeft rachelle 50 (!!) dollar gevonden. Dit geloof je nooit: de overburen, of buurman, komt uit nederland,, uit helden!! hoe grappig is dat :P zijn ook even courtenay ingeweest, is wel leuk niet heel bijzonder. maar het is hier heel mooi! we gaan vandaag vroeg slapen, k heb niet zo heel veel last van het tijdsverschil, maar in de avond merk je het wel.

xx

• 10 Augustus 2010 - 06:50

Karin:

jeetje, wat een toeval van die buurman, weet je toevallig ook hoe die heet is misschien leuk als we zijn familie de groeten kunnen doen. Zo te horen is het begin in Canada goed verlopen. Wij zijn wel een beetje jaloers dat we Vancouver Island niet kunnen zien. Maak maar veel foto's dan krijgen we toch een beetje mee wat jij allemaal ziet. Groetjes

• 10 Augustus 2010 - 08:55

Maxime:

idd. waar blijven de foto's ?
    :p
    vergeet ook niet van de bbq en het surfen he!

have fun!

• 10 Augustus 2010 - 09:07

Yvonne:

Hoi Valerie,
    Wat leuk dat we je ervaringen in Canada kunnen volgen. Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat ervaren en wat voor andere gewoonten ze daar hebben. En vast een prachtige natuur. Heel anders dan China, waar wij net vandaan komen, alleen die jetlag is wel herkenbaar. We hebben elkaar net gemist op Schiphol. Wij zijn in de nacht van zaterdag op zondag aangekomen en ik begreep van je vader dat jij zondag bent vertrokken. Heel veel plezier en geniet ervan. Wij volgen met plezier je belevenissen. gr Michelle, Roel, Tom en Yvonne

• 10 Augustus 2010 - 13:46

Karin:

ha valle, opa en oma van Belle zijn er nu dus ik laat even zien hoe dit werkt. Heb opa ook toegevoegd aan de maillijst dus zo kunnen zij jou ook volgen. groetjes van ons allemaal

• 10 Augustus 2010 - 14:00

Michelle:

dat is wel toevallig dat ze nederlanse buren hebben.
    en wat leuk dat ze 50 dollar heeft gevonden!
    ik hoop dat je nog veel leuke dingen gaat zien