geland! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu geland! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Valérie Kemenade - WaarBenJij.nu

geland!

Door: valeriee

Blijf op de hoogte en volg Valérie

09 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi!

het is hier nu 11.15, de vlucht was goed, geen turbulentie gehad, wel vertraging ongeveer een uurtje. Rachelle en ik hadden gelukkig een snack gekocht voor in het vliegtuig, er werden 2 films gedraaid, die waren allebei saai dus ik ben in slaap gevallen. Omdat ons vliegtuig vertraging had, misten we de ferry, en moesten we een uur wachten, om 6 uur de ferry, 8 uur aangekomen op vancouver island, om 10 uur waren we bij het huis aangekomen, 7 uur in de ochtend nederlandse tijd! door dat tijdsverschil was ik vanochten om 6 uur al wakker. Ik heb een best grote kamer, met 2 persoonsbed :) sliep heel lekker :P Vandaag gaan we niet veel doen, even naar het strand, film kijken, naar de winkel om eten te kopen,Morgen komen er wat vrienden van Rachelle en verder ook niets. Woensdag,donderdag,vrijdag gaan we surfen in telfino ofzoiets :) het regende vanmorgen, en het word maar 14 graden :( vanaf woensdag mooi weer! Het begon lekker op het vliegveld, ik deed even snel mijn paspoort en ticket tussen mijn lippen omdat ik mijn tas dicht moet maken, komt er meteen een man van de douane ofzo een heel lulverhaal ophangen, verstond en snapte er niks van, zijn snel weggelopen. En bij de douane werd ik helemaal ondervraagd wat ik ging doen, waar mijn ouders waren, waarom ik ging enz. We waren als een van de eerste in het vliegtuig dus hadden alle ruimte voor onze trollys :) volgende week gaan we een paar dagen naar de cabin, en daarna 3 of 4 daagjes naar victoria, shoppen :)
we gaan ons nu klaarmaken, om naar het strand te gaan. Dinsdag komt er weer een verhaaltje en dan na het surfen!

xx Valerie

  • 09 Augustus 2010 - 19:35

    Maxime:

    He Val!

    Balen van die vertraging zeg! Zijn jullie pas om tien uur aangekomen?! Wel fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Veel plezier op de bbq en met het surfen en met alle andere dingen he!

    xx

  • 09 Augustus 2010 - 20:06

    Sebastiaan:

    Haha ja we zagen je bij die mooiboy doane. Dus jullie hebben het slechte weer mee genomen naar canada haha. Heeft rachelle de stroopwafels gewoon mee gekregen naar canada?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

uitwisseling canada

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

vancouver!

28 Augustus 2010

back from victoria

23 Augustus 2010

hiken

20 Augustus 2010

terug in de beschaving

18 Augustus 2010

Geluk bij een ongeluk
Valérie

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 7860

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2010 - 06 September 2010

uitwisseling canada

Landen bezocht: